L'alcalde de les persones |
Les meves propostes
9
6
5
4
3
2
1

Barcelona
més
segura
A la nostra ciutat, cada 3 minuts es comet un delicte i cada dia es produeixen 3 agressions sexuals.
Barcelona pateix una taxa de criminalitat un 50% més alta que Madrid.
Necessitem 1.000 agents més de la Guàrdia Urbana i 3.000 Mossos d’Esquadra.
Instal·larem càmeres de seguretat als carrers conflictius, millorarem la il·luminació
i endurem les penes reformant la Llei de Multireincidència que el PSOE manté bloquejada al Congrés.
No ens podem permetre que llogar o comprar un pis a Barcelona sigui una missió impossible i expulsi els joves de la ciutat.
Acabarem amb la reserva del 30%.
Eliminarem polítiques que afavoreixen l’okupa i expulsen oferta de lloguer del mercat.
Afavorirem la col·laboració públic-privada per construir nous habitatges i ajudar els joves a emancipar-se.
7
8
10
Barcelona
amb més
i millor
habitatge

A Barcelona es comptabilitzen centenars d’immobles ocupats. 22 propietats públiques estan ocupades i Collboni no fa res per desallotjar-les. Per això, posarem en marxa l’oficina antiokupes aprovada a proposta de Daniel Sirera i que l’alcalde no obre, i desallotjarem de manera immediata tots els immobles municipals.
Barcelona
lliure
d’okupes

Suprimirem la taxa de residus (a la factura de l’aigua paguem més per impostos que per consum). Aplicarem més bonificació de l’IBI a les famílies nombroses i monoparentals, i a veïns i negocis afectats per obres de llarga durada. Suprimirem l’impost de plusvàlua i reduirem l’impost de vehicles.

Barcelona
amb menys
impostos
Barcelona
fácil y
accessible

L’Ajuntament de Barcelona triga, en algunes ocasions, més de 1.000 dies a donar una llicència.
Acabarem amb la cita prèvia, reduirem les traves burocràtiques i el paperassa
i facilitarem l’accés als tràmits en línia a les persones amb més dificultats.
La improvisació i la manca de planificació en el disseny de la xarxa de carrils bici per part del govern Colau-Collboni ens ha deixat carrils absurds com el de la Via Augusta, que ha empitjorat la circulació a la zona, o situacions de risc en carrils contra el sentit del trànsit, en parades d’autobús i en contenidors d’escombraries. Acabarem amb aquestes nyaps que posen en perill els vianants i ciclistes i perjudiquen la mobilitat de la ciutat.
Barcelona
sense carrils
bici
conflictiuos

Barcelona és una ciutat motera, com demostra que hi hagi més de mig milió de motos a la ciutat. Són vehicles ràpids, lleugers, que faciliten la mobilitat per la ciutat i ajuden a descongestionar el trànsit. Permetrem que les motos circulin pel carril bus-taxi.
Barcelona,
ciutat
motos

Prop de 300 persones, també menors, malviuen en assentaments i 1.384 persones malviuen al carrer. Barcelona no pot permetre’s aquesta situació d’emergència social. Incrementarem la col·laboració públic-social, imprescindible per mediar i oferir oportunitats a aquestes persones.
Barcelona
més
humana
L’esquerra s’ha proposat acabar amb tot el sector turístic, una activitat que hem de preservar i cuidar, ja que genera al voltant de 150.000 llocs de treball a la nostra ciutat i suposa un 15% del PIB. Davant d’això, treballarem perquè Barcelona torni a acollir uns Jocs Olímpics, perquè sigui seu de grans esdeveniments internacionals i que siguem la capital europea de la moda. Promourem l’ampliació de l’aeroport del Prat, el Corredor Mediterrani i més i millors connexions amb la resta d’Espanya, Europa i el món.

Barcelona
al mon

La Generalitat de Catalunya debe 207 millones de euros a Barcelona. Barcelona necesita estos recursos que le pertenecen para ampliar la oferta pública de vivienda, mejorar las políticas sociales y la atención a personas vulnerables, mejorar infraestructuras y contar con más recursos para ser una ciudad más segura.
Barcelona
capital
